نظرسنجی

بلیت خود را به چه نحوی خریداری می‌کنید؟



خدمات ارائه شده در هنگام رزرو صندلی و تهیه بلیت



رفتار متصدی و کارمندان(نحوه برخورد، پوشیدن لباس فرم، اطلاع‌رسانی)



نرخ بلیت مسیر



حرکت به موقع از پایانه مبدا



ظاهر و رفتار مناسب راننده، کمک راننده و مهماندار



وضعیت وسیله نقلیه (آراستگی بیرونی و نظافت داخلی صندلی‌ها و سالم بودن وسیله نقلیه)



کیفیت هدایت اتوبوس توسط راننده



کیفیت خدمات ارائه‌شده در اتوبوس (پذیرایی، سیستم صوتی و تصویری، سیستم گرمایشی و سرمایشی)



توقف برای ادای فریضه نماز (توقف به موقع، مدت زمان توقف، پاکیزگی و امکانات محل)



کیفیت سرویس دهی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی که درآنجا توقف داشته‌اید.



میزان رضایتمندی به کلی



تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت آرتا سبلان می باشد.